Tato diskuse je fakt roztomila

Predne, Petluse...co presne by melo pubertakovi zabranit v tom, aby tu diskusi cetl? Navic Monty zde uz nekolikrat psala, ze S nejake tema cetl.
A ja se prakticky dozvedela, ze jsem olympijsky bezec. Je tedy fakt, ze kdyz se me nekdo zepta, zda beham, tak se podlomim smichy a za mocneho slzeni ze smichu odpovim, ze nikdy...ovsem je fakt, ze jsem v minulosti parkrat popobehla. Kdyz mi letelo dite do silnice, kdyz jsme nestihali letovy spoj...v situacich, ktere byly tezce narazove, neplanovane a jen chranily od vetsiho pruseru...ovsem, dle smysleni mnohych nicku v tomto vlaknu jsem olympijsky bezec, protoze jsem proste nekdy popobehla a to je z podstaty to same.
Je prece uplne jedno, zda nekdo z nouze a za skripeni zubu diteti narazove neco do skoly pomuze s tim, ze dite se chyti a jede pak dal samo, nebo se nekdo s ditetem uci intenzivne a veskera konverzace se doma toci kolem toho. Mezi tim neni vubez zadny rozdil a diskuse to jasne prokazala.
To, ze Monty se S neuci, ale v minulosti mu nabidla, ze prokaze-li touhu a snahu, tak lze najit nekoho na doucovani je fakt (necetla jsem, ze by k tomu doslo). To, ze s nim za poslednich devet let udelala tak tri ukoly je jiste take pravda. To, ze se S chytil sam a sam si take musel sam v sobe rozklicovat, co od zivota chce a zejmena, ktera skola a za jakych podminek mu to umozni je take pravda...o cem je tady vlastne ta debata?
O tom, ze za poslednich devet let Monty pomyslne 3 x "popobehla"?
Jinak ja se starsim ditetem ucim, kdyz o to pozada...vetsinou jde o prezkouseni a pripadne doplneni nejakych informaci (pokud je mam), ktere ji pomohou si to lepe zasadit do sirsiho kontextu. Pokud info nemam, tak ma stejne smulu a mohu ji akorat soucitne poradit, at zkusi, zda ji to nekdo ve tride dovysvetli.
S mladsi delam i ukoly a jeste dlouho urcite delat budu, ac je ve ctvrte tride, protoze ma sva specifika a potrebuje to. A prakticky doucuji, protoze jeji schopnost vnimani ve tride je jednoduse omezena a vnima tak tretinu, takze je schopna odprisahnout, ze to proste nebrali a pritom realita je jina.
A k zakladatelce...tam vidim problem v tom, ze minuly ucitel proste nenaucil a nahradil ho nekdo s uplne jinymi predstavami o chemii. Nepatlala bych to na koleni, nasla bych doucovani. Pokud se spolu intenzivne ucite a stejne to neprinasi zadne vysledky, tak bude neco jednoduse blbe v tom procesu.