Re: Páťáci a římské číslice a převody jednotek
Shiro tak to nejsou tak docela "standardní běžné děti". Jak píšeš, spíš schopné jít k PZK zítra. Jinak - ale jo, děti můžou mít potíže s ledasčím. A ještě to nemusí znamenat, že jsou hloupé. Jednomu z našich dětí taky stále trvá násobilka déle, než bych ráda slyšela, přesto se na 8G dostalo a to dopadlo fakt dobře
. Ono jde i o logiku. Nicméně - pokud se ty věci dítě extra samo neučilo, tak v pololetí 5. třídy nemusí spoustu věcí ze školy znát, ti další jsou pravděpodobně napřed. Nebo aspoň nemají školy, které cíleně učí věci k PZK až v květnu po PZK (občas se děje).
Mmch. on je celkem velký rozdíl v tom, kolik kterému tématu vydavatel věnuje. Používáme troje různé pracovní sešity (NNS, Alter, Matýskova matematika) a v každém je zdůrazněno něco trochu jiného, hlavně v té matice. I zlomky se berou jindy, rovnice...ale tedy mluvím o materiálech pro čtvrťáky. U těch jen základní zlomky, umět spočítat cenu poté, co sleví 1/3 a tak. Převody jen základní, ke konci roku plošné míry.
No a římské číslice procvičuje celá 1 strana v pracovním sešitě - ze 3 sešitů na rok - takže tak, no.
Odpovědět