Re: A co tedy můžu jako občan dělat proti známkování na školách?
fed, ale tvůj mladší syn je na škole, která děti umí především motivovat, to že mají známky (a nemají klasickou škálu 1-5) je tam spíše vedlejší produkt. A pokud vím, hodnotí se i přístup k předmětu, tedy aktivita. Dle mého se tam ale děti neučí a nehlásí a nedělají referáty proto, aby měly 10A či jak to tam je.
Zase budou holčičky, které budou biflovat, kvůli dokonalému slovnímu hodnocení,
susu, to je blbost. Moje dítě to hodnocení sotva prolítne. Není zvyklá na známky, na tento způsob hodnocení, je jí to šumák. Samozřejmě dítě časem dozraje k tomu, aby začalo hdonocení nějak kriticky vnímat, k tomu jsou děti vedeny (ovšem ony jsou vedeny k tomu, aby uměly pracovat s chybou, tedy ji uznat a "napravit"), ale na slovní hodnocení se nedá biflovat. Dá se snažit. Ale to je snad cílem, ne? Aby se děti ve škole dobrovolně snažily mít co nejlepší výsledky tzn. obsáhnout probíranou látku co nejlépe.¨
"Jak se učí Mařenka, stejně přeci každej ví, protože vidí Mařenku "v akci", jak odpovídá, jak se hlásí..."
kudlo, to blbost. Tyhle školy fungují tak trochu jinak, děti jsou v nějaké neustálé interakci, to "hlášení se" je o něčem jiném. děti jedou svým tempem v matice (každé je na jiné stránce), v prvouce v zásadě též,. mají nějaký výklad a pak dostanou pracovní lsity, které vypracovávají, v knihovničce mají knížky, počítač kde si mohou leccos najít (to zvládá k mému úžaDU I MOJE TŘEŤAČKA, DOMA BEZ POČÍTAČE)
Odpovědět