v matematice to tak není. pokud tedy je na ZŠ neučej podle nějakých speciálních cermatích učebnic samozřejmě, že aplikují naučené věci - co jiného by měli aplikovat? to co se nenaučili? k té aplikaci je však nutno umět aplikovat a to není žádná samozřejmost. nicméně příklady jsou vystavěné tak, že přemýšlet u většiny z nich musej a navíc u části zaznamenávají celý postup a jako správné řešení se uznává cokoli, co není v rozporu s matematikou, tedy jakýkoli zaznamenaný postup. proti tupému výběru odpovědi v uzavřených otázkách, které se daly nacvičit (scio) je to fakt diametrální rozdíl. znovu opakuji - mluvím o testech z matematiky, nikoli z češtiny.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.