18.3.2018 13:26:06 Diva.Bara
Re: Jak moc řešíte přístup dítěte ke škole?
kokes, chápe syn to, že známky jsou hodnocením toho, jak dané učivo zvládl/nezvládl? jestli má ve známkách výkyvy, můžete s tím dobře pracovat - tohle jsi zvládl a umíš (třeba poznat vyjm. slova), a něco ti ještě nejde a musíš na tom ještě pracovat (třeba horší známka z aplikace vyjm. slov - diktát, doplňování, odůvodˇvování). já se ve škole hodně setkávám s tím, že jak děti, tak hlavně rodiče, jedou systémem "mám jedničku, fajn, jdu dál, víc mě to nezajímá, hlavně získat co nejvíc jedniček". ano, systém tomu nahrává, ale dle mého názoru je to takto pohodlnější jak pto děti, jak i pro rodiče (a mnohé učitele taky). nejsme filatelisti, nejde o to, sbírat známky, ale např naučit se psát my/mi, umět si spočítat něco v procentech apod. takže osobně bych nekomentovala známky, ale konkrétně to, co se mu nepovedlo.
ohl facky a nápisu - jo, je to puberta, ale pro mě jako rodiče naprosto nepřijatelné a tady bych se rázně ohradila, že takto ne. chápu a toleruju pubertální projevy, ale jsou určité meze, které mám jasně nastavené a děti je znají.
Odpovědět