| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Zdraví : LMD a hypoaktivita

Hejného metoda výuky matematiky je v ohrožení

Josef Kubát

Kromě zastánců se k Hejného metodě vyjadřuje i početný zástup kritiků.

  (?)
[<<Předchozích 30] Názory 3140 z 164  [Dalších 124 >>]
splechtulka & M+J+R 35354
28.11.2013 14:02:40
Tak může to být jak povaha tak porucha. Jestli by problémy prerustaly míru zasla bych do poradny, treba by poradily a ucce by napsaly lejstro. Ale třeba u naší paní učitelky je pomalej každej druhej, na papir z poradny nebete zřetel. Detem davam eye Q
Buchli 121873
28.11.2013 13:25:06
No to je hrozný, že na to ve škole neberou ohled. POdle mě je to prostě vrozený temperament, nic se s tím nenadělá, je to normální, ach jo.
Agatha Ch. 135518
28.11.2013 11:59:12
já právě nezvládám dělat víc věcí najednou... pak mi to neuvěřitelně dlouho trvá, zmatkuju, dělám chyby, nepřemýšlím o tom, co dělám a mám blbý pocit, že jsem něco někde zapomněla... a nedejbože když něco mám dělat a u toho mluvit - když třeba vařím, tak potřebuju mít klid...
když se někem vypravujeme, mají děti přísný zákaz na mě mluvit, když už to je v časovém presu, mají přísný zákaz mluvit (i šeptat) vůbec, projevy jsou povolené až v dopravním prostředku, který se chytáme včas chytit...
kosatka2 89902
28.11.2013 11:56:24
ještě bych chtěla dodat, že jsem měla vždycky málo červených krvinek, takže se mi tělo málo okysličovalo. no a zjistila jsem, že mi vadí lepek a ejhle - již mám krev v pořádku a nejsem už tak snadno unavitelná.

ale část je určitě mojí povahou.
Fren 117315
28.11.2013 11:54:44
~t~~t~
To jsme měly a dodnes máme teda velmi podobné.Jako dítě,když jsem se vyslíkala z kalhot:seděla jsem u toho,napřed jedna noha ven,pak jsem chytala lelky,"přemýšlela",a máti už začínala běsnit,po čase teda i ta druhá noha...Taky jsem nikdy nikam nespíchala,byla jsem jako dítě pomalejší,ale jen co se týká spíš těch neoblíb.prací s svlíkání a tak,jinak v normě!

Dnes s tím co se má nakoupit,to taky nenávidím,dát to nějak dohromady na papír,protože jinak to co hlavně potřebuju tak zapomenu,nakupování čehokoli mě nebaví a musím se k tomu psychicky propracovat nejdřív,ale přes net mě nakupování baví,vanu s pěnou miluju...

Jsme asi typické baby - děláme x věcí najednou,mluvím o něčem,ale už myslím na to další,"chudák" manžel kolikrát mé myslšnkové pochody vůbec nestíhá a když mu řeknu,že přece TAMTO,tak myslím tamto,ale než jemu to dojde...pak povídá furt cosi o tom,žese špatně vyjadřuju~t~
... (IP adresa: 88.102.29.61)
  • 
28.11.2013 11:44:29
Dcerka je také pomalá, stále slušně zakopává (má 8r), logopedii jsme skončili letos, nicméně od malička pozoruji, že pokud dostává vit.D (má ho od lékaře), tak je rychlejší, a když jí ho nedávám, je pomalejší.
Františka85 108823
28.11.2013 11:42:46
..tempu...
Františka85 108823
28.11.2013 11:42:22
Kolibřík se dožije 3 až 5 let, želva až 180...něco na tom životním tepmu bude ~;)
Agatha Ch. 135518
28.11.2013 11:29:51
jo, byla jsem pomalé dítko... pomalé, ale velmi bysté a chytré... učila jsem se velmi rychle, ale oblékala jsem se a jedla pomalu...
teď mi třeba hodně dlouho trvá:
- vypravit se někam (dělám milión věcí okolo)
- nákup (než skouknu, co to tam vlastně mají)
- pořídit si něco nového, co ještě nemám (než vůbec vychytám, co vlastně chci a za kolik a proč)
- osobní hygiena (ve vaně vydržím ležet celou věčnost)

jinak jsem fofrník, že to někdy až hezký není... a myslí mi to pořád sakra rychle...
Pavla (IP adresa: 86.94.155.231)
  • 
28.11.2013 11:27:28
Ja mam takoveho manzela je mu 52, ze bych vyzkousela rybi tuk..:-)

[<<Předchozích 30] Názory 3140 z 164  [Dalších 124 >>]

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.