MÁM TAKOVÝ NÁZOR, ŽE NE VŠECHNA ŠPATNÁ VÝCHOVA SE DÁ SVÉST NA RODINU, TO JSOU JEDNOTLIVÉ PŘÍPADY, ALE VÝCHOVA HLAVNĚ NAŠICH SYNŮ, VE ŠKOLÁCH PODIVNÝMI ŽENŠTINAMI, KTERÉ BY SE JINDE NEUPLATNILY A NENAŠLY ZAMĚSTNÁNÍ, BEZ ZAJÍMAVÝCH OSOBNOSTNÍCH RYSŮ, COŽ DĚTI OKAMŽITĚ OTRÁVÍ A ZNUDÍ, TO JE VELMI PRUDKÝ JED zvláště pro chlapce.Každý den se potýkám s prkotinami se kterými si neví naše pedagožky rady, nedokáží používat osvědčené mechanismy na udržení pozornosti a kázně dětí, jako naše učitelky ze 70.let, kdy nás bylo 35 ve třídě. Režim je velice chaotický, jak jsem se přesvědčila při návštěvě vyučování.Mám vztek, když si vzpomenu na výši svých daní, když vím, že polovinu školní práce musím s dětmi dělat sama, pokud chci aby minimálně uspěly. Má dcera je na gymnáziu pouze mou velmi tvrdě docílenou zásluhou,ne školní,kdy jsme se znova učily od druhé třídy až do deváté všechno, přesto, že měla dobré známky a mohla jsem být v klidu, ale škola se tím jen statisticky chlubí.Děti nevědí, jaké jsou meze jejich chování, po prohřešku nenásleduje účinný trest a děti jsou naprosto zmatené.Jsem celkem zoufalá a že probíhá nějaká šikana, to mě vůbec nepřekvapuje, Mou dceru ostatně šikanovala tlustá dívka, která ji kopala do břicha v 8. třídě, na což mi bylo řečeno třídní učitelkou, že dotyčná má chudák komplexy, že je silná . To je bohužel typické pro naše úči, jak je trefně nazýval Zdeněk Štěpánek. Upozorňuji, že jsem spíše feministicky založená žena, přesto mám vůči našim pedagožkám velmi silné výhrady.Těžko mohu doma řešit problémy, které se týkají porušování nějakých školních organizačních věcí, nemohu sedět ve škole s nimi, musím pracovat a platit daně.Skutečně ve školách vládne obrovská neschopnost a tak nazývejme věci pravými jmény. Pokud si ředitelka výhradně ženami obsazené ZŠ stěžuje na drzost svých žáků, nemohu jaksi pochopit, jak to třeba naše fyzikářka na střední škole dělala, že měli všichni takový respekt ač měla metr padesát.A to sní byla i legrace. To je myslím odpověď nejen na šikanu.
Předchozí