| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Nové maminkovství a zamykání chleba

Precteni Vaseho clanku ve mne zanechalo velmi zvlastni pocit.
Budu muset oponovat.
A to velmi tvrde.
Proc bych mela byt spatna matka za to, ze nejsem "jen" s detmi doma na materske? Opravdu to dost nechapu. Ono je asi neco jineho vydelavat 160 000,- a vydelavat 10 000,-. Z tech 160 se necha dost snadno nasetrit, zebezpecit atd.... Z 10 tisic je to mnohem horsi...
Jsem temer tricetileta matka na MD, ma rok a pul maleho chlapecka a jsem podruhe tehotna v patem mesici. A presto chodim do prace. Mam uvazek 30% a nestydi se za to, ze jsem pracujici matka. Vzhledem ktomu, ze mam pruznou pracovi dobu, jezdim do prace tak jak mohu a podle volneho casu meho manzela. Ten pracuje jako profi hasic. Ma jeden den 24h sluzbu a pak 2 dny volna. Vzdycky se nejak domluvime.
Vsechen svuj volny cas jinak venuji malemu, ale ty 2,5 hodiny denne jsem proste v praci a hotovo.
Jsem vysokolskolacka, predpovidam povodne a moje prace pro mne hodne znamena. Bavi mne a je to muj konicek. Nehlede na to, ze mam uzasneho sefa a skveleho kolegu v kancelari se kterymi si velmi rozumim.
Sve dite miluji nade vse, opravdu. A nemyslim si, ze pokud bych snim byla 24h denne, mela bych ho radeji. To je proste BLBOST!
Jine matky jsou jen s detmi, ale take si treba vecer zajdou na aerobic nebo zaplavat... nebo jen tak nechaji deti tatovi a daji si par hodin volna, treba jednou jeden den v tydnu nakupovat s kamaradkou. A ja tenhle cas venuji sve praci. Copak jsem pro to horsi nez ostatni???
Ruku na srce, damy, opravdu je mezi vami takova, ktera sve deti nespustila z dohledu ani na minutu po dobu sesti let?!!

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)