Děkuji za všechny reakce, i ty nesouhlasné. Pokud se někomu můj článek líbil a třeba ho i inspiroval, jsem jenom ráda, pokud ne, každý máme právo na vlastní názor a od toho tady ty diskuze jsou, abychom si názory vyměňovali, že.
Jenom bych ráda upřesnila následující: několik čtenářek se pozastavovalo nad tím, že propaguji mateřskou na plný úvazek a přitom si studuji a dítě je ve školce.
Dcera chodí od čtyř let do školky, ale jenom na dopoledne a musím říct, že tam chodí a vždycky chodila ráda (proto jsme jí tam vlastně dali, protože chtěla mezi děti), má tam plavání a výtvarný kroužek, kde se třeba učí techniky, které já ani neznám, takže jí to rozhodně obohacuje. A co se týče mého studia, (to jsem tam možná dostatečně nerozepsala): Starožitnická škola byla dálková dvouletá, z toho první rok jsem dodělala těhotná se starším dítetem, po porodu jsem rok vynechala a potom dodělala ten druhý rok. Jednalo se vždy o dvě odpoledne v měsíci, kdy dceru hlídala babička. Přípravu na závěrečné zkoušky jsem zvládala po večerech, když dcera spala, nebylo to zase tak náročné.