Nejprve stran vyšetření - to si dnes domlouvá rodič, ne škola, ta je v tom už krátká, ano, vyplní a zašle formuláře,to je vše a pokud s tím rodič nesouhlasí,tak se dítě trápí dál, pokud je diagnostikována nějaká porucha, má dítě zvláštní plán práce, opravdu má úlevy oproti ostatním(např.místo diktátu píše doplň.cv, úkoly má poloviční,....)
Učitel se těmto dětem věnuje dle možností, má danou látku, kt.musí probrat, vysvětlit, děti ho musí všechny pochopit, záleží na počtu dětí ve třídě, na jejich soc.složení,....těch věcí, které tu hrajou roli, je strašně moc, vybavení školy, třídy,... Musí pomoci rodina, dítě samo musí chtít, nesmí se "šprajcnout",do takového děcka žádné poznatky nedostanete, ať se snažíte sebevíc.
Učitel hraje důležitou roli,ale ne hlavní, tím ovšem neříkám, že pokud má špatný přístup k takovýmto dětem,tak jim neuškodí, uškodí, víc než dětem "zdravým"
Předchozí