Naše dítě s obrovskými problémy ze začátku první třídy, kde vyučovali genetickou metodou (po písmenkách) jsme přendali na jinou školu.
Papír od psych.poradny máme, vlastně dnes dokonce již ve trojím vydání. Jeden po pohovoru s naší známou doktorkou, druhý ped.psych poradna doporučená (uznatelná) 1.školou a poslední peg.psych ze zdejšího kraje, opačného konce - tzn. podstatně nezávislý posudek.
Každyý tvrdí něco trochu jiného a ikdyž byly dělány v průběhu 1 roku shodují se, že porucha dis* nějaká je. S dcerkou se denně učíme a jak nejspíš u většiny takovýchto dětí to bývá, je to velmi úmorné.
Je ve 2 třídě nosí domů docela šílené známky, samozřejmě je ve třídě poslední.
Naposledy přinesla diktát, kde v 8mi větách 8 chyb ve velkém písmenu na začátku věty a z 15 čárek a háčků napíše 3. Jinak zbytek OK. myslím, že to byl nadlidský výkon. Ale za každou chybu 1/4 známky dolů a jsem na 5. Poměrně obtížně se pak dítě chválí a motivuje, za takto oznámkovaný výkon.
Papír nepapír ...
Předchozí