Trochu jste mi vyrazil/a dech. "Je ten článek fixe?" Ať už ano nebo ne, nic to nemění na tom, že takové to chování zdr. personálu je běžné.A nemusí jít o porodní a gynekologické oddělení, ale o kterékoli jiné.Důkazem jsou mé zažitky z hospitalizací:
V 18letech jsem byla hospitalizováná, vezla mě sanitka.Po příjezdu si mě posílali z jednoho příjmu na druhý, nevěděli kam se mnou a co mi vlastně je- že jsem kolabovala jim asi nevadilo.
Když jsem se dostala na dětské odd, v takovém polovědomí, jsem zaslechla lékaře, že jsem tlustá(175cm/60kg nemyslím si že by to bylo oprávněně
).Když jsem se po několika dnech trochu vzpamatovala a chtěla si vyčistit zuby, sestra se divila.Asi to není obvyklá žádost, chtít být čistá.Atd
Můj porod probíhal podobně jako autorčin, ne ve smyslu úkonů lékařů, ale v jejich arogantním chováním.Hnus.Stěžovat jsem se jít bála, je to jediná nemocnice ve městě.Dnes má, ale tak špatnou
pověst, že rodit pojedu do Kadaně.Porody doma se mi líbí, a všem co do toho jdou držím palce.Já se ale bojím
komplikací.
V půl roce jsem musela se synem do ústecké nemocnice na rektoskopii.Hrůza a nervy...
Sestřičky byly skvělý, milý, usměvavý , ale ani lékaři z dětské chir nebyli nepřátelští.Myslela jsem, že jsem v ráji.Do chvile než jsem začala chtít ty infa, co mi slíbili na přímu při podpisu SOUHLASU S VÝKONEM.Lékařka mi nic vysvětlovat nechtěla čekala jsem na to víc jak den.Pak přišla a dvouma větama mě arogantně řekla o co jde.Do očí se mi nedívala, evidentně jí to dost obtěžovalo.Po výkonu sama od sebe taky nepřišla , aby mi něco řekla.Musela jsem si to několikrát vyžádat.
A mohla bych pokračovat.Ale to nechci, tyto zážitky mají všichni.
Protože většina zdr.personálu je hrubá a arogantní.Ale těch pár růží v trní mi dává naději, že moje děti už toto zažívat nebudou.
Možná jsem naivní, ale přeju jim to.
problém není podle mě jestli je článek fixí nebo ne, ale ve zkutečnosti- v chování lékařů a sester.
Nemusíte se mnou souhlasit, ale vyjádřit jsem se musela.