Proč by Kateřina nemohla mít pocit že je problém všechno? Je na tom něco zlého? Každý má na své pocity nárok. Necpala se tam přes tlak, nejdříve se ujistila u zástupce primáře. U nás v práci máme směrnice. A jako prioritu máme nastavenu spokojenost zákazníka. Proto je i směrnice jak postupovat ve chvíli, kdy se objeví neobvyklý požadavek- postup je takový, že informujeme příslušného nadřízeného, který se snaží se zákanzíkem dohodnout. Cítí-li zákazník potřebu pohovořit s vyšší úrovní vedení, je mu vyhověno. Záakzníci nás živí, podle toho se k nim chováme.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.