jasně že dotčená, mě by to taky štvalo, ale CHYBA JE PŘECE NA MNĚ, že jsem podala špatné informace!!!
Teď se vžij zase ty do role klienta, kterému "póvl prodavačka" sdělí špatné info - snad by ses nad neschopností prodavačky taky "zdravě rozčílila" ne???
Jinak, taky jsou u nás klienti, u kterých si řekneme "no je lepší, že byl nespokojen", ale to nám nedává právo dát jim to sežrat hned po "Dobrý den". A kdo že nám to právo nedává? Vidina naší vlastní výplaty, případně vyhazovu
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.