Souhlasím s pisatelkou. Je to jenom plenkový byznys. Firmy by nejraději, aby děti nosily pleny ještě v šesti letech, jinak je to stresuje. Čím více prodaných plen, tím větší výdělek. Nakonec nás ještě přesvědčí, že i my dospělí máme chodit v plenách. Teď vážně. Je mi 61 let, dcera 34 let. Já sama i moje sestra bez plen od roku a půl (ale to byla tenkrát většina dětí), totéž moje dcera a můj synovec. Dalo to chvíli makačku, ale povedlo se. Představa, že by v letních vedrech mělo moje dítě běhat v plenách, ta by stresovala mne. Z chození na nočník jsem ještě neviděla stresované dítě. I pediatři jsou přece placení za reklamu na kupování plen na jedno použití. Když ono je lepší nemyslet samostatně, ale ať reklama a někdo jiný myslí za nás a my pak z toho uděláme tradici. Takto nám přece reklama doporučuje i úděsnou nezdravou stravu, všechny nesmyslné tyčinky pro děti a další blbosti. Zkrátka musíme myslet samy a na reklamu se vybodnout, jinak z nás časem bude tupé stádo, které si bez reklamy nekoupí ani housku, nebude přece vědět, kterou.
Předchozí