| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Rodiče chtějí jesle. A co na to děti?

To je věc,která se tu řeší stále dokola - dobrá matka/špatná matka,málo míst/zbytečná místa ..... vše by mělo fungovat tržním způsobem,ale nefunguje.Nařídit délku mateřské dovolené je nesmysl,každé dítě,matka a rodina má jiné potřeby. Otázka je (a již se to tu i řešilo) zda je možné provozovat tržně školku či jesle,tak aby to bylo únosné pro provozovatele a výhodné pro rodinu s dětmi. Jsem laik,ale z mého pohledu by stát měl podporovat a né nařizovat.
Já i kdybych si vysnila,že chci aby mé dítě šlo ve 2 letech do MŠ mám smůlu - syn má poruchu komunikace a není možné ho v současné situaci,v místě našeho bydliště umístit do MŠ i když je mu už 4,5roku.
Tady bohužel chybí vše - možnosti,ochota cokoliv řešit,odborníci ve školkách/ na úřadech a bohužel i mezi lékaři.
Stále se potácíme mezi možná,kdyby a prognozami porodnosti do příštích let. Ale fakticky ten problém nikdo nedokáže řádně uchopit a komlexně řešit.
Pokud se nad tímto problémem osobně zamyslím,své dítě bych do jeslí nedala. Sama jsem do nich chodila a žádnou psychickou újmu necítím,ale moje matka tvrdí,že to byla asi její největší chyba - trpěla jsem častými bronchitidami a hlavně záněty středního ucha po kterých mám následky dodnes. Říká,že nikdy nezapomene a neodpustí si kolik bolesti jsem si musela prožít - opakované píchání ucha,laryngitidy apod. a zbytečně.
Cítím potřebu se o dítě starat,mám možnost (finančně jsem se zajistila,ještě před prvním těhotenstvím ) a tím,že jsem si pořídila děti jsem se ve svém oboru postrala o to,že o kariéru už bojovat nemám šanci. Tedy mám prostor ,ale věřím,že by ho měly mít i ty maminky,které své dítě chtějí umístit do jeslí ( z jakéhokoliv důvodu ).

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)