| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Rodiče chtějí jesle. A co na to děti?

Pro Amy - v půl roce mi to připadá hodně drsný. Jsem taky lékařka, taky v nemocnici, ale tohle by mě nenapadlo. Tvoje důvody - nemůžu vypadnout, je nás málo - znám, ale ruku na srdce, myslím, že to ani v chirurgii nemůže být tak žhavé (já jsem internista), abys dejme tomu po roce a půl, dvou letech, vůbec nevěděla, o co kráčí a tenhle výpadek nemohla řešit nějakým částečným úvazkem?. TO jsi vážně chodila na plný úvazek + služby? A malý byl cca 10 hodin denně v jeslích? Navíc jak víme, v nemocnici to není - teď padla, když máš pacienta na sále, těžko se asi ve 16 sebereš a odejdeš. Jistě i ty jsi tam někdy dýl. A to že je vás málo - to je přeci problém vedení, můžu to chápat jako loajálnost, ale půlroční dítě bych i přesto do jeslí nedala. Navíc to, že je nás málo, může být spíš výhoda - o práci nebudeme mít nouzi. A taky by mě to zajímalo finančně - to jste si vážně tak polepšili, když vím kolik stojí jesle (soukromé) a jaké jsou platy ve špitále? Jak jste to dělali , když malý marodil? Pokud máte babičky, to chápu, ale co vím, tak hlídání pod 100 neseženu (aspoň v Praze, na menším městě to možná budejiné, ale i tak). Já když jsem si to počítala,dala bych za hlídání prakticky celý svůj plat....Jinak teď mám druhé dítko, 17 měsíců, do práce chodím sloužit + od podzimu chci cca na den...se starší dcerou jsem to měla podobně. To mi naprosto vyhovovalo, nevypadla jsem, návrat naplno po 3 letech byl vpohodě. Promiň, ale tebou uváděné důvody mě nepřesvdědčily, jen nechápu, proč neřekneš - mě to doma s malým nebaví, tak jsem šla raděj pracovat, přišlo by mi to upřímnější..rozhodně tě ale nechci odsuzovat, každý toto cítíme jinak. Na závěr moje vlastní zkušenost - mě osobně hlídala cca od 1.5 babička. Moje matka byla dosti pracovně vytížená, práce pro ni byla vždy velmi důležitá...já do dnes vzpomínám na babičku a mám ji, ne moji mámu, jako tu svoji nej~s~. S babičko