Ptala jsem se te konkretne na to, jak se cesti zamestnavatele lisi od tech francouzskych, ze by to v CR neslo, pokud by se castecne uvazky dotovaly. Neodpovedela jsi mi.
Ptala jsem se te konkretne na to, jak soucasny system brani vzdelavani nizkoprijmovych deti a jak brani zapojeni techto deti do danove platici spolecnosti - neodpovedela jsi mi.
S dovolením jsem si to okopírovala, ať to mám před očima.
Myslím, že na první otázku jsem už odpověděla, vpodstatě ne všichni žijí ve velkých městech a ženskou jako zedníka na půl úvazku těžko někdo zaměstná, velmi lapidárně řečeno.
Ta druhá otázka - je to takové nenápadné třídění škol na "lepší" a horší, kdy žáci některých ZŠ jsou znevýhodněni třeba přijímáním na střední školy, jejich rozvoj je omezen třeba nedostatkem přístupu k informacím, já vážně neznám nízkopříjmové rodiny ve svém okolí, které by měly tak vybavenou domácnost třeba PC a internetem jako samozřejmost, omezené možnosti osobního rozvoje a rozhledu nedostatkem vhodných mimoškolních aktivit atd.
To už se moc nebudu rozepisovat o hromadných přesunech dětí z některých velmi specifických skupin do tzv. praktických škol. To je katastrofální praxe.
Předchozí