| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Ten náš vztah pohádkový

Štěpánko, máš naprostou pravdu. Také bych mohla psát romány na téma "sourozenci se stejnou výchovou a odlišnými povahovými vlastnostmi", také mě moje vlastní děti vyléčily z řady předsevzetí, za kterými jsem si ještě donedávna stála. ~t~

Já jsem totiž ve svém bodu č.3 neuvedla jednu podstatnou okolnost - já jsem některé rodiny těch odborníků znala, a tak jsem aspoň rámcově věděla, jakým způsobem své děti vychovávají. A když dětský psycholog má tak debilní názor, jako že patnáctileté (nebo dokonce ještě starší) dítě ocení, když je jeden z rodičů neustále doma, tak k tomu fakt není co dodat. Jak můžu rady takového typu brát vážně? Prostý selský rozum stačí na to, aby člověk (i bez psychologického vzdělání) pochopil, že patnáctileté dítě, ať má se svými rodiči sebelepší vztah, chce mít po příchodu ze školy aspoň chvilku svatý pokoj a nevidět jediného dospělého. Není to jen můj názor, potvrdil mi to každý z velké spousty lidí, před kterými jsem toto téma načala.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.