Leno, není to totéž, učitelka je tam v podstatě v roli policajta, kterej staví dopravu, a do tý silnice leze s tím, že dopravu zastaví, ví to ona, vědí to děti, kromě toho tam není sama, musí být dvě, pokud vím, děti tvoří organizovanou skupinku. Pokud dítě naučíš, že je v pořádku zastavit se uprostřed silnice, když jen tak přecházím s mámou, je to úplně jiná situace. Dítěti jsi nijak nezprostředkovala, JAK MOC je důležité, aby mělo pevně zafixováno, že zdržovat se na silnici za žádných okolností nesmí.
Je to pár dnů, co tu byla bohatá diskuse o tom, jak se o svoje děti bojíme a nepouštíme je ven, a 90% procent přispívajících se bálo hlavně pedofilů. Ve skutečnosti ale největší nebezpečí pro život dítěte (popř. pro jeho zdraví z hlediska trvalých následků) jsou auta.
Já teda radši dítě, jehož dušička byla zraněna necitlivým odvlečením z prostředka silnice a ještě sprdnutím, ale zato si to zapamatovalo a zůstalo živé, než dítě, kterému jsem v životě nepřeložila stéblo a ono nepochopilo, že svět se opravdu nezastaví, když si chce v polovině silnice přemýšlet o nesmrtelnosti chrousta, a porazí ho auto.
Předchozí