Ono to s tou integrací někde fungovat může, ale pochybuji, že na běžné základce. Dcera chodí do vesnické malotřídky a ta z tohohle hlediska je dokonalý příklad. Ve škole jsou dva romové- oba s poměrně dobrým prospěchem, chlapec s těžkou poruchou motoriky a ADHD, tři děti ze sociálně nepřizpůsobivých rodin- nejsou to romové. A nějaké to dítě má nějaké dys. To všechno ale na dohromady 30 dětí a 3 učitelky. Všechno funguje, nadané děti si rozvýjejí nadání a bez problémů odcházejí na gympl, méně nadané nebo jinak stižené se za těch 5 ročníků dorovnají s ostatními a dokončí normální základku. Akorát je to o enormním nasazení pí učitelek a nějak si to na běžné velké základce neumím představit
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.