Dobrý den.
Můj syn začal tento rok navštěvovat 1. ročník školy.Třída 1.ročníku je spojena se 4.ročníkem.Prvňáků je 7 a 4 čtyři. Syn měl od malička problémy s udržením koncentrace s hyperaktivitou.Škola o tom věděla.Do první třídy se strašně těšil.Bohužel nastaly problémy,nepracoval,válel se po lavici,ztrácel věci a paní učitelka nám sdělila,že je potřeba navštívit PPP.Učinili jsme a verdikt zněl: LMD -nástup do zvláštní školy bez odkladu. Všichni,co jej znají(učitelky v MŠ,sousedé,rodina)nesouhlasili s tímto zařazením,takže jsme jej zkusili ve škole ponechat.Paní učitelka se s námi na oko snažila spolupracovat,ale z jiných zdrojů jsme se dozvěděli,že jej místo individuálního přístupu nechá sedět samotného(čímž ještě více nechce se zapojit do výuky)a samozřejmě ruší ostatní,bije spolužáky atd.Situace došla tak daleko,že nechtěl do školy,začal mít tiky a bolení břicha.Všechny úkoly,které měl plnit ve škole jsme dopisovali doma+domácí úkoly.Již v říjnu byl hodnocen pětkami(ne z neznalosti,ale z nesplnění úkolů).Na vysvědčení měl mít dvě 3.To nás dost rozlítilo a zvážili jsme pro a proti a kluka dali na jinou školu.Je tam ve třídě pouze 7 prvňáků a je tam velmi spokojen.Nosí samé jedničky - je hodnocen za to,co napíše a ne za to,že úkol nedodělá.Doma věnujeme asi více času probírání látky,psaní písmen,než ostatní vrstevníci.Takže si myslím,že integrace do školy je možná,ale také velice záleží na učitelkách a jejich přístupu k takovým dětem.
Předchozí