Jen podepisuji, vše, co jsi napsala. Integrace ANO, ale musí pro ni být vytvořeny podmínky, například ti asistenti. No je to o penězích a asi trochu o lidech. Ani ve třídě, kde jsou všechny děti "v normě", asi není úplně jednoduché současně motivovat a rozvíjet ty slabší a přitom nebrzdit ty nejlepší. A když dítě vyžaduje speciální péči, je to ještě složitější.
A moc se mi líbí i myšlenka propustnosti. Praktická škola by nutně neměla znamenat konec šancí na jiné vzdělání než učební obor určený pro absolventy praktických škol.
Jinak článek je opravdu zajímavý. tale problematika mě oslovuje, syn má lehkou formu poruchy učení, školu sice celkem zvládá (známky sice nemá nijak oslnivé, ale o to přece vůbec nejde) "integrován" být nemusel a tudíž zatím není. Jenžepříští rok ho čeká druhý stupeň a může být hůř.