A proč by to dítě mělo vůbec jet stejně? Pokud bude relativně minimum frontální výuky, hodně skupinové, projektové a hlavně individualizované pro každé dítě zvlášť, tak to zas takový problém být nemusí.
Prostě každé dítě může být jinde, může mít SVOJI práci a SVOJE známky. Znamená to více práce pro učitele (třeba vyrat další příklady pro chytré a jiné pro slabé, jiné písemky...), ale jde to. Syn psal např. v diktátu jen každou 2.-3. větu.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.