Schodou okolností má dys i moje dcera. Já nevím, jak to pí učitelka udělala, ale jde od první třídy pořád se samými jedničkami. Problémy v podstatě měla jen v té první třídě, hodně jsme doma četli, ale dneska už to skoro není vůbec znát. Tedy v psaném textu občas vynechává čárky nad dlouhými samohláskami. Ze začátku zaměňovala písmena a pod. Ale vlastně se to všechno poddalo moc dobře a vlastně jsme to doma ani moc nepocítili. Hlavní množství práce odvedla paní učitelka ve škole.
Jinak u nás jsou v první třídě 2 ročníky- první a druhý a ve druhé 3. Třetí, čtvrtý a pátý. Skoro bych řekla, že v některých předmětech má pí učitelka ve třídě 15 samostatných jednotek. Dcera je třeba v matematice asi 10 stránek před ostatními. Každý se posunuje svým tempem. Samozdřejmě, že některé děti poslouchají i výklady z jiného ročníku, na škodu to podle mě není. Jinak je to hodně o samostatné práci, děti dělají hodně projektů po malých skupinkách, jednotlivé ročníky mají spolu ve stejnou dobu stejné předměty. A třeba klid na počítání jednotlivé děti mají, protože výklad spravidla zabere jen malou část hodiny a pak děti buď jednotlivě chodí ke stolečku nebo je pí učitelka obchází.
Předchozí