Tohle není vůbec jednoduché a to hlavně z pohledu dětí ...v takovém systému není totiž spravedlnost a děti jsou na tohle hodně háklivé. Můžete to vysvětlovat horem dolem, pracovat s tím a stejně to nese problémy. My máme doma jak dítě "chytré" tak to dítě do zvláštky. Vím o čem mluvím. I doma jsou s tím problémy, chytřejší dítě bere jako nespravedlnost spoustu věcí...že méně nadené dítě nemusí dělat to a to a chytré ano, že chytrému za leccos vynadáte a slabšímu volíte jiný adektvátní trest. Dcera chodí do třídy s dívkou, která evidentně patří do zvláštní školy, není to sice down. syndrom, ale dítě velmi opžděné, s vělkými vzdělávacími a výchovnými problémy. Dítě s problémy provokuje , má úlevy, může to co ostatní nemohou, je mu promíjeno, děti jsou nuceny se mu přizpůsobovat, brát na něj ohledy a pod...neustále denně jsou s tím problémy, a to se jedná o školu dbře vedenou..přesto se to nezvládá.
Všem by bylo lépe, i té slečně, kdyby byla mezi svými...byla by uznávaná, měla by svou hodnotu...ale takhle? Je to "ocas" ...prostě nesnášené, trpěné dítě, bez budování své vlastní hodnoty... mezi sobě rovnými by třeba zářila, byla by dobrá v něčem co by ocenili , ale tady prstě nemá šanci....
Předchozí