Souhlasím, že děti, které mají doma zázemí, jsou integrovatelné v poměrně širokém rozsahu IQ a ostatních kompetencí a také se v současném systému integrují. Problém je s těmi, co zázemí nemají a končí proto v praktických školách. Pokud by jen tak přešly na běžnou ZŠ, stanou se z nich zakomp lexovaní propadlící. Jsem pro zachování speciálních škol (ať už budou mít jakýkoli název), které budou mít za úkol aspoň částečně kompenzovat sociálněkulturní znevýhodnění a ti dobří budou mít šanci přejít na běžnou ZŠ a dostat se přinejmenším na učební obory.
Nevím, co vám a společnosti přineslo to, že jste si hrála s panenkami, když jste se za tu dobu mohla naučit něco užitečného, třeba další cizí jazyk nebo cokoli jiného.
Raději bych měla kolem sebe šikovné řemeslníky a špičkové odborníky než zakomplexované přijímače sockadávek a líné málo znalé VŠ.
Předchozí