Markéto,já už jsem to někde níže kopírovala z odborných zdrojů.Hlavní problém je neschopnost se soustředit.Dítě nevydrží sedět 45minut,zlobí a ano ruší výuku to já nepopírám,já jsem se vyjadřovala k agresivitě.Další problém vyplývá z imulzivního jednání,při neustálém poskakování může někoho žduchnout,něco rozbít atd. není v tom,ale úmysl.Mít ve třídě takové dítě klade zvýšené nároky na učitele,dneska už naštěstí může mít i ADHD asistenta.A kde je největší problém?Jak psala Sojka,je to přístup okolí.Já mám syna už na třetí škole,má dg.ADHD,Atypický autismus,není agresivní a opravdu z těch mnoha dětí co znám jsou agresivní pouze dva,ale to jsou autisté a jejich agresi se dá velmi dobře předejít správným přístupem.Přesto tyhle děti mají strašné problémy,aby je někde přijaly.Stále je u nás zakořeněné,odstranit vše co se odlišuje.
Předchozí