Marcelo ale v podstatě tady nikdo není ve sportu v tom, že takové děti by se měly zapojovat do kolektivu zdravých dětí. Ovšem v případě, že to bude nějak zásadně ovlivňovat moje děti, jejich vývoj a psychiku (kousání, přehnané vyrušování při výuce atd.) tak mi to vadit bude. Já znám pár takových dětí a netvrdím, že by nebyly ingeligentní, ale prostě jsou jiné. Musíš si připustit, že máš dítě s problémem a podle toho se zařídit, jako to musím dělat já. Spousta aktivit je mojí dcerce taky zakázaná a má různá omezení a co nadělám. Nemůže se opravdu celá výuka a skladba vyučování točit jen kolem jednoho dítěte. Navíc, vem si to třeba z druhé strany. Nepřišlo by Ti jako dítěti líto,kdyby učitelka víc chválila dítě, které si to na první pohled /viděno očima dítěte) ani nezaslouží a Tebe by někdo pochválil za stejně odvedenou práci jen minimálně, když říkáš, že se děti musí chvílit mnohem častěji než normální děti? Vždycky je potřeba se na to dívat i z druhé strany, ač je to pro Tebe jako pro mámu takového dítka těžké.
Předchozí