Žabátko, ale já to myslím všeobecně, že by děti měly být především chváleny, ale zvláštní důraz dávám na ty s ADHD, protože zatímco normální děti bývají chváleny, děti s ADHD bývají častěji jen napomínany, protože někteří učitelé s nimi prostě neumí vycházet. A proto bývají problémy. Pokud dítě mnohem více napomíná, a to dítě opravdu kolikrát nemůže za to, že je neklidné, že nevydrží sedět bez toho, aniž by různě hýbalo rukama, nohama, chválí se minimálně, pak si myslím, že právě můžou s tímto dítětem vznikat problémy. Podle mně se musí cítit neustále hrozně, když pochváleno není nikdy, že se učiteli prostě nelíbí.
Jsou děti s různými dys, které nejsou ADHD, ty by jsi taky dala někam jinam? Teda nevím, kam bys je dávala, ale ty to třeba víš. Navíc, každé dítě je jiné, a v dnešní době se už přece berou na různé děti různé ohledy, tak proč ne s ADHD?
Předchozí