Ono toho bylo víc a vyšlo by to asi na celý článek. Nicméně díky neustálému zlobení onoho kluka byl neuvěřitelný skluz ve výuce, kterou rodiče museli dohánět doma, takže zatímco dřív jsme večery trávili hrou a víkendy výlety, tak pak jsme je trávili učením, protože paní učitelka místo výuky krotila kluka, když začal po někom plivat, někoho mlátit...To je další věc, která mi doopravdy vadila, děti chodily ze školy z poflusaným oblečením, s rozbitými věcmi atd. Vadilo mi, že jsme kupovali každý týden nové pomůcky do školy, protože ten kluk je dceři zničil, jeho rodiče to platit odmítali, s tím že na to nemají a jejich dítě za to nemůže. Zkrátka a dobře integrace nás stála nejen peníze, ale i kvalitu volného času.
Moje dcera nebyla jediná, koho ten kluk napadl,naopak byla jedna z posledních. Měla těžký otřes mozku a byla týden v nemocnici. Kluka neustále omlouvali tím, že on za to nemůže. Ale toho samozřejmě nikoho nezajímá, pokud jeho dítě chodí ze školy stále pomlácené. Jen pro zajímavost třída měla 20 dětí, kvůli tomu klukovi je jich tam už jen 10. My i další rodiče jsme přeřadili děti do jiných tříd a jiných škol. Příští rok se tato třída bude kvůli danému chlapci rušit - málo dětí a zbylé děti se rozdělí do dalších tříd, takže se zase sníží kvalita výuky (víc dětí ve třídě). To nemluvím o tom, že ani jedna učitelka z dalších tříd kluka v žádném případě nechce.
Ano, na základě své zkušenosti jsem proti integraci těchto dětí. Něco prostě člověk riskne, něco už ne. A riskovat znova, že se mi dítě bude bát chodit do školy, že se jí zase něco stane, to je pro mě velký risk, který nejsme ochotni opakovat.
Neříkám, že všechny děti ADHD jsou agresivní. Nicméně kluka nám popisovali jako milého, neagresivního, jen nesoustředěného.
Předchozí