Jsem ráda, že toto téma někdo veřejně otevřel. Jsem stejný ročník jako autorka, taky sestřička a tohle mi vždycky vadilo. Ale zbaběle jsem šla s davem a chovala se taky tak (jako mladá jsem nenašla odvahu být jiná a dneska už ve zdravotnictví nepracuju). Pouze poslední 4 roky mé zdravotnické kariéry jsem pracovala v soukromé ordinaci, kde pro mojí paní doktorku byl pacient vážený klient oslovaný vždy příjmením i v případě, že se jednalo o hodně mentálně postiženého člověka. Ono v těch velkých zařízeních se dost těžko mění zažité stereotypy, sestřička dost těžko bude ta první kdo z vlasntí vůle bude jiná než ostatní, obzvlášť když je přetížená a zastává práci 3 pracovních sil. Základní kodex chování personálu ke klientům by mělo prosazovat vedení zdravotnického zařízení a kontrolovat jeho doržování. Což je v době nedoceněných sestřiček prchajících za výdělkem do zahraničí sci-fi.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.