| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku "Age diskriminace" aneb od jakého věku nemá senior mozek...

Trochu ma zaráža, ako si v článku protirečíte, čakali ste 2 hodiny v amb., ale potom Vás rýchlo vybavili, poriadne sa s Vami nebavili atď...Keby s každým pacientom lekári, či sestry diskutovali podľa jeho predstáv, tak by ste na tej ambulancii nečakali 2 hodiny, ale minimálne 6 hodín...U sestričky ste si vydupali rtg hlavy...Ak ste naozaj sestra, ako udávate, tak asi viete, že vyšetrenia ordinuje lekár, nie sestra...u sestry si nemôžete vydupať nič, pretože sestra neordinuje žiadne vyšetrenia. Pracujem ako sestra na odd. s prevažne starými ženami, práca je nesmierne ťažká fyzicky, aj psychicky. určite neoslovujeme 60 - tnikov, ako "babi". Ak ste naozaj zdravotná sestra a pracovala ste niekedy v praxi, tak viete ako sa u starých ľudí rapídne mení správanie ak uľahnú na lôžko a sú vytrhnutí z domáceho prostredia...Vaša babička je skôr výnimka a takéto výnimky vidia všetci zdravotníci radi a pokiaľ pacient pochopí, čo mu chcem povedať, nemám problém mu čokoľvek vysvetliť... Ale u babičky, ktorá na moju otázku ako sa volá mi odpovie, že Vilma, hoci sa volá Mária a pri nočných kontrolách na mňa vykrikuje "Pomóóóc zlodeji" a na otázku, či vie kde sa nachádza mi odpovedá "no v aute", mám pocit, že sa naše debaty akosi míňajú účinkom...A zvlášť, keď mám takýchto babičiek osem, potom ďalších trochu mladších babičiek, ale každá s psychiatrickou diagnózou a potom tých ešte mladších, ktorí zase celú noc vykrikujú " nech tie dementné babky prestanú ziapať,lebo oni nemôžu spať" Holt,taká je realita

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text: