Naprosto s Váma souhlasím. Mému synovi 8let,byla diagnostikována LMD už ve školce na základě jeho nezvladatelného chování a EEG. První a druhou třídou prošel bez větších problémů ,i bez integrace,díky učitelce,která ho přijala i s jeho jinakostmi(jedna dvojka na vízo ze psaní).Bohužel ve třetí třídě se změnila tř.uč. a sloučila se spec.třída s běžnou dohromady.Vzhledem k problémům(hlavně nesoustředěnost a jiné)jsme navštívili ppp a ta navrhla integraci v běžné třídě s individuálním přístupem. Bohužel,žádný individuální přístup se nekonal a nekoná.Možná mu byla na vysvědčení snížena známka ale to je dle mého názoru vše a hrozně málo. Neustále dostává poznámky:stále nemá to a ono, neudělal ve škole,dodělá doma,neustále si hraje a vyrušuje různými zvuky a to nemluvě o zapisování DÚ a jiného. Já se svým synem pracuju doma a skoro mám pocit,že co umí jsem ho naučila já. Překvapuje mě,že ředitelka přijala integraci bez jakýchkoliv námitek i přesto, že to učitelka nemůže(a nebo nechce zvládnout).Začátek čtvrté třídy opět s poznámkama.... Doma dřeme a ve škole je ponechán sám sobě.Zvažuju přechod na jinou školu aby naše společná práce nepřišla vniveč.Potřebuje se soustředit a naučit se učit.Potřebuje motivaci a ne demotivaci. Neustálé upozorňování na nedostatky za které nemůže ,jemu ani mě nepomůžou.
Předchozí