já se svým rakousko-uherským pojetím školy - kázeň, biflování, žádné výstřednosti a rákoska
)) mám výhrady i proto jiným zbytečnostem a nepodepsala bych nic.
Moje představa ideální školy je - co nejméně vyučovacích hodin co nejefektivnej využitých na dlležité předmety - takový ty vycpávky přímo nesnáším - deckám to neúmerně protahuje čas ve škole, když by se mohly jinde rozvíjet daleko tvořivěji. Já mám takový hodně úzký pojetí funkcí školy a vadí mí, když se škola rozlejzá do ostatních oblastí života, kde podle mého názoru nemá co dělat. Co se týče kázně a vzdělávání - tak by mi škola imponovala jako mírně autoritativní a náročná instituce - co se týče jiných oblastí života, tak do toho nemá co kecat.Už vůbec ne do toho, jak maj jednou šukat.
Vím, že se mnou nebude hodně lidí souhlasit. Ale ze škol se čím dál víc vytrácí vzdělávání ve prospěch všelijakých pofiderních aktivit.