Protože dělám v obchodě, tak vím, že více jak padesát procent lidí do obchodu vleze, jak " tele do vrat", ani nezabučí.
Pozdravím je ještě jednou, kdyby se náhodou stalo, že bych jejich pozdrav přeslechl. Pokud ani potom nepozdraví, je to pravděpodobně jeden z těch zákazníků, kteří si pak stěžují, že se na nich prodavač neusmíval a neprojevoval jim dostatečnou úctu, když už se rozhodli u nás utratit svoje peníze.
Svého syna učím zdravit hlasitě a jasně a pokud je tam více lidí, tak klidně pozdraví každého zvlášť.
Že už lidé, hlavně ve městech zdravení odvykli je poznat z toho, že několik takto pozdravených se cítilo dotčeno, že si z nich dělá kluk srandu. Je mu šest. Pak mu vždycky říkám, že ten člověk je sám a, že nemá koho zdravit a proto to neumí, je to momentálně lepší, než mu říkat, že je prostě dobytek, který nezná zaklady slušného chování.
Bohužel, opravdu lidí, kteří se takto chovají, je stále více.
Nashledanou.