Pokud mám zkušenosti, tak stačí v obchodě říct, ne, děkuji, já se podívám a většinou vám dají pokoj. Z vašeho příspěvku mám ale pocit, že by měli číst vaše myšlenky a podle nich se řídit. Vztah zákazník-obchodník je o komunikaci a pokud obchodník není úplný vůl, tak na přání zákazníka bere ohled, ale zákazník musí své přání projevit.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.