Nejsem odorník na to co hrozí a nehorzí ale už z přístupu personálu je jasné, že nedělali nic pro to, aby matku uklidnily, umožnili jí přístup k dítěti, myslím tím kontakt který chtěla, atd. atd.,
např. když požaduje pelíšek, je vhodná odpověd nedostane ho ? Nejsem zdravotník, ale natolik empatická jsem, abych podala informaci citlivě a se zdůvodněním. Ne jen: nedostane ho"
Blízkost matky je jednoznačně přínosem pro dítě, a a autorka píše, kdyby měla kyslík nesahala bch do inkubátoru, takže se mi zdá, že v situacích kdy to nejde, to autorka nepovažovala. Naopak reakce primíře, že má kyslík (kdyžý ho nemá) tak to je tedy síla. Také bch si asi pacientku pozvala do klidnějšího prostředí, být jím.
Jsem štastná, že jsem tohle nazažila, dost by mě to bralo. On totiž je moc důležitý citlivý přístup personálu a vstřícnost a profesionalita.
Předchozí