| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Separace dítěte od matky po porodu

Já vůbec nechápu huhu jak můžete mít tři děti. Automaticky zkritizujete všechny, protože vám se podařilo otěhotnět hned, porody jste měla prakticky asi taky hned a všechno šlo a jde jako po másle a když někdo prožije něco jiného hned je špatný. Dle mého máte jen velké štěstí a hubu plnou síly jaká jste perfektní matka.
A hlavně člověk, který v 21.století bere, že lékař má vždy svatou pravdu mne opravdu bere a vytáčí.
Dcera prožila v kojeneckém věku 2 dny na JIP a vím co to s ní udělalo. A další infekci jsme chytili v nemocničním prostředí, představte si, že jsou infekce, které dítě získá i v nemocnici a ne přítomností matky.
Taky jsem zažila chování lékaře, které se naprosto neslučovalo s tím co slibuje a to jsem po něm nic nechtěla jen jsem začala rodit v noci. Tímto si velice vážím práce PA a sester, protože na lékaře bohužel štěstí nemám. Bohužel jim ve většině případů chybí pokora, kterou letitou praxí zapomínají. A díky ztrátě této pokory moje známá porodila i v dnešní době mrtvé dítě jen proto, že někdo ve své pohodlnosti nezkontroloval dobře natočené ozvy. Takže když tak vychvalujete práci lékařů a my pacienti jsem jen vřeštící neurotici, přeji vám nadále hodně hodně dobrých zkušeností s lékaři, aby jste jednou nebyla tou maminkou, která zde taky napíše příběh, kdy je odkázána na někoho, kdo zrovna není ochoten naslouchat matce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A aby se pak neobjevila taky jedna chytrá matka, která všechno shrne se stolu se slovy: dlaší neurotik!!!!!!!!!!!!!!!!

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4=