Také se musím zastat ZUŠek...naši kluci oba začali s klavírem poslední rok školky (tak je to i v naší zuš běžné), aniž by samozřejmě uměli číst, násobit a dělit jak se píše v článku. Po půl roce uměli obouruč s nadšením zahrát několik jednoduchých písniček a hraní je baví stále.S notami začali cca po roce a pochopili je zcela přirozeně. Koncertíky jsou podle mě motivující, děti vidí, jak třeba budou za pár let hrát...škola má i orchestr a sbor. Samozřejmě, že je to občas dřina a otrava, ale když se pak zadaří a blýsknou se na školní akademii apod, zase je to táhne dál. U nás v rodině se hraní bere jako samozřejmá součást širšího vzdělaní, tak jako se děti učí plavat a jezdit na kole...kolem ZUŠky vznikla i fajn komunita lidí, děti i dospěláci společně muzicírují před vánoci na našem náměstíčku, o masopustu apod.Takže nebojte se-nemusí to být vždycky odrazující a otravné