"Tvůj názor, že je něco zbytečné dřít, když ti to pak k ničemu nebude, je trochu zavádějící, protože už na základní škole se naučíš spoustu věcí, které později zapomeneš, protože je ve své profesi nebudeš potřebovat."
Nojo, co mě vždycky na těchto diskusích baví, to je, když si někdo vymyslí cosi, přisoudí mi, že to říkám, a pak se se mnou začne hádat, aby mi to moje domnělé tvrzení vyvrátil. Takže, Terko, prosím, zkus mi najít, kde tvrdím, že je něco zbytečné dřít, když to pak k ničemu není - v případě, že to najdeš, máš u mě pivo. Já totiž tady celou dobu lidem, co nadávaj na stupnice, píšu, že bez cvičení nezábavných věcí se člověk holt na ten nátroj dobře hrát nenaučí - ale to by sis nejdřív asi musela přečíst co píšu, a až pak mi odepisovat.
Možná by ses pak taky pročetla k tomu, že s čím tady polemizuju, je tvrzení jedné přispěvatelky, že hudebky jsou na světě od toho, aby všechny děti, které absolvují první cyklus, byly schopny uspět u talentovek na střední školu - a to prostě není pravda. Pokud argumentuju tím, že já jako absolvent tří cyklů klavíru v lidušce jsem byla schopná svoji sestru připravit na úspěšné talentovky na vysokou školu, tak to je zase spíš ilustrace k tomu, že talentovky na tyto typy škol asi nelze brát moc vážně, protože k jejich zvládnutí není hudebka potřeba vůbec (BTW soukromý učitel, který tě rok bude dřít jen to, co potřebuješ, aby prolezla, tě vyjde výrazně levněji než hudebka; že pak to podle toho vypadá, to je druhá věc - ale na druhou stranu, myslím že na prvním stupni - a i tam se dělaly talentovky - fakt nemusí být člověk nijak aktivní hudebník).
Takže já skutečně říkám, že cvičit je potřeba.
Že hudebky jsou něco jiného než "jé, to se nám to ale krásně hraje".
Ale to, co mi podsouváš nebo co si vymýšlíš, že říkám, a pak se vůči tomu vymezuješ, je trošku... legrační.
Předchozí