Pod tohle bych se obratem podepsala. Ono to je hrozně individuální. Mám zkušenost s obojím. První dítě, první stupeň slovní hodnocení, dnes má za sebou šestou třídu se známkami a tvrdí, že je to pro něj lepší - má okamžitou zpětnou vazbu bez jakýchkoliv pochybností (tak to vnímá on). Víc se učí, před tím mu bylo naprosto jedno, jestli má v diktátu jednu chybu nebo deset. Prospělo by mu, kdyby se ke známkám dostal dřív. Je ten typ, co potřebuje výrazněji vymezený prostor a sám se v pevnějších hranicích cítí lépe, na dřívější škole mu to chybělo. Kombinace obojího by mi přišla asi optimální. Mladší už se na známky těší.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.