Syn při nástupu do první třídy neuměl číst a psát, stejně jako téměř všichni spolužáci (číst uměli 2 děti ze třídy - asi jsme zaostalý kraj). Byl odkladový a celý předškolní rok jsem s ním pilně trénovala grafomotoriku, předčíselné představy... a měla jsem pocit, že je na školu dobře připravený. Brzy jsem byla vyvedena z omylu tím šrumcem, který nastal. Postupovalo se rychlostí nové písmeno (ve všech čtyřech variantách)ve třech dnech! Tj. každý třetí den nové písmeno. Dítě absolutně nestíhalo, než si stačilo jedno písmeno zažít, už brali nové. Kolem Vánoc už doslova padal na ústa. Někdy v únoru měli probrané celé učivo první třídy a až do konce školního roku pouze procvičovali... logiku tohoto postupu jsem dodnes nepochopila.
Jinak, pro rýpaly, syn je již od té první třídy ve skupince chytřejších dětí ve třídě. Jak to zvládali ty "méně chytré" si ani nedovedu představit.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.