No, syn je na konci srpna, ve školce se divili, proč bych chodila do poradny, četl, počítal, psal tiskacím, začínal i násobit. Jenže mi přišlo, že je takový bambula... Nakonec došlo k problému, protože poradna nás pozvala až na poslední termíny v květnu, ale školka potřebovala už mít zapsané nové děti... Požádala jsem, aby mi tu možnost dali, že bych ráda, aby ho v poradně proklepli, ale na odkladu netrvám. Dopadlo to tak, že v poradně mi řekla paní psycholožka, že je na úrovni osmi let a to co si myslím, že je nevyzrálost, je charakterový rys, protože prostě bude trochu ulítávat a myslet si na to svoje. Taky, že bude potřeba ještě rozhýbat ruku, ale odklad, že by nedoporučovala, protože za rok by to byla katastrofa a že v prvních třídách jsou učitelky všude výborné a poradí si s tím, ale ať to nahlásím. Tak jsem hlásila, to jsem si naběhla. Paní učitelka vůbec nebyla zkušená elementaristka, má co dělat zvládnout tu plnou třídu dětí a syn, který se do školy těšil tam chodit najednou nechce... Od malinka má problém, když se "rozjede" aby se zase uklidnil a zkoncentroval. Takže když o přestávce lítají jak šílení, což paní učitelce nevadí, trvá mu pak dlouho, ne se zase začne koncentrovat. Nosí jedničky, sem tam dvojku, takže problém je prostě ten, že nechce do školy chodit, protože když něco nepochytí, neporozumí zadání a zeptá se paní učitelky, řekne mu, ať přemýšlí... Takže chodí s pláčem ze školy, že má moc úkolů, protože to nestihl, protože než přišel na to jak, utekla dlouhá doba a pak už to nedohnal... Změna třídy v rámci školy není možná, jinam do školy je to problém, takže se trápíme oba... Teď jsem udělala opatření, že se podíváme do knížek napřed a vysvětlím mu doma co se s čím dělá a proč a jak. Úlohy nedělá, jen mu vysvětlím princip, tak uvidíme, jestli bude šťastnější. Nevím, jestli by to změnil odklad, problém je podle mě ve špatně zvolené paní učitelce, kterou přehodili z učení starších dětí na prvním stupni na prvňáčky...
Předchozí