nordico souhlasím. U nás je běžné že se ve třídě objevují děti s různými vadami - vady řeči, vývojová dysfázie, různé dys, zanedlouho to bude dítě s DS (pokud ho rodiče dají sem do školy což nevím) Učitelky s těmito dětmi pracují a jelikož všechny děti moc dobře znají funguje tu více individuální přístup k dítěti. Třeba dcery spolužák byl vždy znám jako těžko zvladatelný - učitelka zjistila že se nesoustředí dlouho na jednu věc a tak ho zaměstnává nenápadně úkoly navíc i kdyby měl jen vybarvit dle svého uvážení obrázek - kluk je zabaven a nemá čas rušit ostatní. Za skvělý považuji i nápad že děti mohou při pěkném počasí o velké přestávce ven a za špatného jít do tělocvičny hrát míčové hry... můžou a nemusí v každém případě ty divočejší děti ze sebe dostanou přebytečnou energii