Jen dvě poznámky:
bod 1 - studené socialistické typizované budovy: autor je trochu mimo, protože drtivá většina školních budov pochází z konce 19.století, ale především z doby 1.republiky. Ty "studené socialistické" se stavěly většinou na sídlištích, ale bylo jich míně, než budov ze starších dob.
Bod 3 - inkluze: autor ji hodnotí jako přínosnou. Jde ale o to, KOHO chce začleňovat. Pokud dítko fyzicky postižené, ale psychicky v normálu, tak takové dítko začlení. Pokud ale chce začlenit dítko sice fyzicky zdravé, kterému je škola totálně u zadku, tak ho nezačlení nikdy a ještě znemožní výuku ostatních dětí. Autorovi vřele doporučuju shlédnout dokument Třída 8.A a pak na podobné škole aspň 5 let učit. Pak by nám mohl v praxi předvést, kolik dětí se mu podařilo začlenit (možná by stačilo, kdyby poté sdělil, kolik jím vzdělávaných dětí umí v 9.třídě číst a psát).
Předchozí