no dobře, ale pořád to jsou děti na plus mínus obdobné mentální úrovni. jak do toho zapadá třeba dítě, které tu bylo zmiňované a které se nezvládne naučit rozeznat ani jedničku od dvojky? to pak musí mít samostatnou skupinku jednoho člověka, protože krok s ostatními neudrží a do projektů nemá šanci se zapojit, ani kdyby se rozkrájelo. jaký přínos to má pro něj? a dokáže se mu opravdu učitelka věnovat na takové úrovni, na jaké by se mu věnovali ve speciálních nebo praktických školách? měla jsem za to, že s nimi v současné době pracují učitelky - specialistky, není pro ně tedy přesunutí do normální školy krokem zpět?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.