| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat názor k článku Rodiče podporují dialog ke společnému vzdělávání dětí

Dobře, ve třídě s jedním učitelem se tedy věnují současně 6,8 nebo 10 naprosto odlišným tématům. Jedná se tedy z 90% o samostatnou práci (učitel dělí svoji pozornost mezi 10 témat). Když pominu, že je řeč o integraci dětí mentálně znevýhodněných, s různými poruchami učení apod., a tyto děti samostatné práce nejsou příliš schopni (potřebují stálou motivaci, interakci, vtahovat do děje...), pořád mi uniká, v čem je ta VÝHODA? Jeden žák studuje Přemyslovce, další Pythagorovu větu a další se učí psát B...co jim přináší ta skutečnost, že se vzdělávají SPOLEČNĚ? Koho to rozvíjí, motivuje, posouvá vpřed? Myslím tím oproti situaci v běžné škole, kdy se celá skupina(třída) věnuje jednomu tématu na stejné úrovni poznání, a stejně jak ty píšeš, zrovna tak zkoumají, diskutují, nesedí pořád v lavicích...navíc k tomu mají k dispozici 100% pozornosti učitele...
Například já chodím do jazykovky na angličtinu. Ve skupině je nás 5 středně pokročilých. Nevím, jak a čím by mě obohatilo, kdyby se 2 z mé skupiny učili portugalsky a další dva maďarsky a měli jsme společnou hodinu s jednou lektorkou(výuka, kterou popisuješ ty). Asi bych se mnoho nenaučila ani ve skupině, kde budou 2 naprostí začátečníci a 2 plynně konverzující, kterým nerozumím ani slovo (inkluzivní výuka popisovaná v článku). Naopak pro moji výuku angličtiny samozřejmě nehraje roli, zda je spolužák na vozíčku, jiné barvy pleti či náboženství (jak se snaží propagátoři inkluze často podsouvat).

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: NeregistrovanýRegistrovaný
Jméno: (třeba :Lenka Nová, tři dospívající dcery)

E-mail (nepovinné)

Upozornění: u příspěvků neregistrovaných uživatelů jsou zveřejňovány IP adresy. Vaše IP adresa je 10.80.2.253
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.