Po přečtení mě napadly dvě otázky: 1) K čemu bylo pro toho chlapce dobré chodit do normální školy? V čem to pro něj bylo přínosem? Na vše musel mít asistenta s výjimkou výchov. Jeho postižení (dle fotky) patří asi k těm lehčím, ale opravdu zvládl učivo celé ZŠ, včetně cizího jazyka, matematiky, chemie atd.? Nebylo by pro něj lepší být v nějaké "speciální" škole nebo třídě, kde by byl se sobě "rovnými" (tedy s dětmi s podobnými schopnostmi, ne s nevychovanými a nevychovatelnými!). Třeba se k němu spolužáci chovali slušně, ale nemůžu uvěřit, že by se stal členem kolektivu.
2) Proč chodila matka na schůzky individuelně, proč nechodila i s ostatními?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.