Vážená paní, je velký rozdíl v napadání názorů a tvrzení a v osobních útocích.
Připouštím, že některé názory zde s gustem napadám, protože s nimi nesouhlasím. Zdejší diskuse mi ale dává nahlédnout na mou práci ze strany často nespokojených rodiček, což je , věřte, mnohdy velmi cenné.
To, jestli porodnici věříte, nebo ne a na základě čeho je Vaše osobní věc.
Zvyky jednotlivých porodnic co se týká holení a klystýru jsou různé a debatovat o čerstvosti oholení mi přijde spíš jako hledání problému za každou cenu. Respektuji právo každé rodičky mít u sebe své blízké jak při porodu tak po něm a to, že hodně porodnic funguje v nevyhovujících prostorách je mi také známo.
Položila jste mi otázku, zda jsem ochoten a schopen Vám odpovědět, jak máte mít důvěru v lékaře „ takové“ porodnice. Ochoten odpovědět jsem, schopen bohužel nikoli. Domívám se, že uvedená kritéria o kvalitě lékařů mnoho nevypoví. Nepřeju nikomu, aby narazil na nepříjemného lékaře, nebo nedej Bůh na někoho s se špatnou odborností.
Váš „poznatek k diskusi“ o tom, jaká pacientka je pro lékaře nejvhodnější je patrně ironickou poznámkou k chování některých kolegů. Mohu Vás však ubezpečit, že ženy přicházející do porodnice s odhodláním a optimismem mi dělají radost a starosti mám spíše z těch, které se „nechávají odrodit“ a odmítají se porodu aktivně účastnit.
Vaše přání, abych se nikdy nestal Vaším ošetřujícím lékařem bude jistě splněno. Pacienti mají právo vybrat si svého lékaře a rodičky si mohou vybrat svou porodnici a použít k výběru jakákoli kritéria. Zdravotnický personál možnost volby pacienta nemá a tak jsou Vaše odhady jaké pacientky bych chtěl, nebo nechtěl bezpředmětné. Starám se rád o všechny a musím i o ty, které ke mně, nebo k lékařům obecně důvěru nemají. L.
Předchozí